دو راهی زندگی...

متن مرتبط با «وقتی» در سایت دو راهی زندگی... نوشته شده است

وقتی که دل تنگه...

  • نیلوبلاگ

    راجع به چند تا موضوع می خواستم بنویسم تا یکم ذهنم آرومتر شه...*این چند روزیه که بارونیه و وقتی بارون خیلی شدید باشه من دلم می گیره و هومسیک میشم. این چند روز بی اندازه دلم برا مامان اینا تنگ بود، وقتیم اینجوری می شم دلم نمی خواد با کسی حرف بزنم حتی با مامان اینا چون ببینمشون دلم بیشتر می گیره و میزنم زیر گریه که نمی خوام گریمو ببینن، چون اینجوری غصه می خورن.*وقتی که خیلی ناراحتم ذهنم می گرده بدترین روزای عمرمو بدترین خاطراتو یادم بیاره البته از آدمایی که هنوز بهشون وصلم آدمایی که دیگه بهشون وصل ...

    ادامه مطلب