یک سال و نیم از آخرین نوشته می گذره...نمی دونم چرا یهو دلم خواست بنویسم، شاد چون خونه مامان اینام و حمید ماموریته و دلم براش تنگ شده و یکم انتظار توجه بیشتری از کیلومترها اون ور تر ازش داشتم !:) اولین باری که پیش هم نیستیم، دوست دارم همیشه پیش هم باشیم... دو راهی زندگی......
ما را در سایت دو راهی زندگی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 4:59