بماند به یادگار

خرید بک لینک
یک سال و نیم از آخرین نوشته می گذره...نمی دونم چرا یهو دلم خواست بنویسم، شاد چون خونه مامان اینام و حمید ماموریته و دلم براش تنگ شده و یکم انتظار توجه بیشتری از کیلومترها اون ور تر ازش داشتم !:) اولین باری که پیش هم نیستیم، دوست دارم همیشه پیش هم باشیم...

دو راهی زندگی......

ما را در سایت دو راهی زندگی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 4:59

صفحه بندی