زندگی عالی است بی نظیر است هنه چیز را دوست دارم...نگفته بودم، یک ماه و اندی است که ازدواج کرده ام، همسرم را بی اندازه دوست دارم...می پرستمش...او بی نظیر است...
خدایا شکرت بابت تمامی اتفاق های خوب زندگیم...تنها یک درخواست دارم، جمعه ها هفت بعدازظهر چشم هایم را دیده ای خیس می شود؟ چشمان بی گناهش را دیده ای هر پنج دقیقه یک بار بر روی ساعت دیواری خیره می ماند؟ این روزهارا جوری که خودت می دانی خوبش کن، چیزی نمی گوید اما می دانم قلب کوچکش پر از درد است...
دو راهی زندگی......ما را در سایت دو راهی زندگی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78