هشت ماهه نيستم، اوووووم از نوشتن فاصله گرفتم شايد چون دوست دارم کمتر ثبت کنم و بيشتر زندگى کنن...
همچنان کار مى کنم...کارم خوبه بد نيست...
و انقدر حالم خوبه اين روزا که آرزوم براى همه داشتن چنين حاليه...پر از زندگى... :)
دو راهی زندگی......ما را در سایت دو راهی زندگی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80