من هستم همين نزديکى هاى دور...

خرید بک لینک
خوبم...خوب خوب خوب :)

هشت ماهه نيستم، اوووووم از نوشتن فاصله گرفتم شايد چون دوست دارم کمتر ثبت کنم و بيشتر زندگى کنن...

همچنان کار مى کنم...کارم خوبه بد نيست...

و انقدر حالم خوبه اين روزا که آرزوم براى همه داشتن چنين حاليه...پر از زندگى... :)

دو راهی زندگی......

ما را در سایت دو راهی زندگی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 4:59

صفحه بندی