پى نوشت:امروز با خواهرم بيرون بودم تو پياده رو داشتيم را مى رفتيم سرم پايين بود رفتم تو داربست از اين تل سيخ سيخيا به سرم بود رفت تو سرم اومدم خونه ديدم چه صحنه وحشتنامى اىجاد کرده :(
ما را در سایت دو راهی زندگی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 89