بايد رفت, بس از ماندن...

خرید بک لینک
وقتى تصميم مى گيرى آرام آرام حرکت کنى کجا؟ در مسير انتخابيت ...

پى نوشت:امروز با خواهرم بيرون بودم تو پياده رو داشتيم را مى رفتيم سرم پايين بود رفتم تو داربست از اين تل سيخ سيخيا به سرم بود رفت تو سرم اومدم خونه ديدم چه صحنه وحشتنامى اىجاد کرده :(


دو راهی زندگی......

ما را در سایت دو راهی زندگی... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 4:59

صفحه بندی